segunda-feira, 2 de março de 2009

(Take the...)

KeyWords: Knowledgement, friendship, roads, music, fell in love; Fear, run, lose, forget (try to); Wake up; Memories, missing, regret, touch, feel... words, flight, music... Love...


Resumo por L.S. a 21 de Julho de 2009:

I fell in love once, but the fear of wake up and see that it was just a dream and you weren’t there by my side made me run, take a flight to nowhere.Now I try to forget that love, but the memories insist to pursue me and the regret is the only word and the only feeling that inhabit on me. I miss you, your touch, your smell, the words that you breath, your smille, your friendship, your love...I still am going by unknown roads, just me, my music and the feeling of emptiness; But the end of my journey is near, because now I know that I can’t live without you…

4 comentários:

Lucius disse...

life

Texto-Al disse...

life is life;)

T.

Anónimo disse...

Não sei bem como vim parar ao teu blog, muito menos o que me levou a deixar um comentário neste post, mas decidi escrever a minha história com as tuas keywords:

I fell in love once, but the fear of wake up and see that it was just a dream and you weren’t there by my side made me run, take a flight to nowhere.
Now I try to forget that love, but the memories insist to pursue me and the regret is the only word and the only feeling that inhabit on me. I miss you, your touch, your smell, the words that you breath, your smille, your friendship, your love...
I still am going by unknown roads, just me, my music and the feeling of emptiness; But the end of my journey is near, because now I know that I can’t live without you…

E assim termina o meu pequeno contributo que espero que gostes. Tens um blog muito interessante que começarei com certeza a seguir com assiduidade.

L.S.

StormInTheMorningLight disse...

L.S.:

Foi com muito gosto que li o teu comentário e a tua história com algumas das minhas palavras. E, na verdade, surpreendeu-me a fiabilidade que lhes conferiste!!!
Muito obrigada pelo teu contributo no meu blog... Bem vindo(a) ao Armário!!!!

Ana